Chatbot EMA
5 skvělé

Role školy v přípravě na budoucnost

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
4. 12. 2018
20 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Adam Jezard
budoucnost
měkké dovednosti
nekognitivní dovednosti
online spolupráce
PISA
Stephane Kasriel
trh práce
World Economic Forum

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 02. 01. 2018
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

E Kocourek 3.1.2018

Komentář

Že by se při modifikaci kurikulárních dokumentů mělo přihlížet ke vstupu absolventů škol na trh práce, to je vynikající zpráva. A přiznám, že je pro mne poněkud překvapivá - dosud jsem měl za to, že ti nejpokrokovější hybatelé nikdy nekončících reforem školství nemíní připustit, aby cosi tak přízemního jako trh práce ovlivňovalo posvátné reformy.


"Goodbye, maths and English. Hello, teamwork and communication" je výstižná charakteristika školských reforem a digitálních strategií na příští desetiletí a staletí. Každý zaměstnavatel jistě rád sáhne po expertovi, který nevyniká v matematice ani v jazykových schopnostech, zato v týmové spolupráci a v komunikaci vládne mimořádnou kvalifikaci (byť nedoložitelnou).

Bořivoj Brdička 3.1.2018

Komentář

Koukám, že se ani v tomto roce duchaplných komentářů pana Kocourka nezbavíme. Většinou už asi ani nebudu reagovat. Ono to ani není třeba. Že by se našel někdo, kdo by, byť jen na chvíli uvěřil, že se dá s někým spolupracovat bez jazykových schoností, doufám nehrozí.

Jaroslav Mašek 5.1.2018

Komentář

V podobném duchu jako Stephane Kasriel mluví ve své TED prezentaci Why jobs of the future won't feel like work také David Lee. https://goo.gl/BDZ3Zb


Je evidentní, že téma naší budoucnosti (zejména pak budoucnosti našich žáků) a přípravy na ni bude v tomto a následujících letech čím dál více skloňováno.

E Kocourek 7.1.2018

Komentář

Že nějaký bavič z Technology, Entertainment and Design mluví "v podobném duchu jako Stephane Kasriel" sice není úplně nezvratný důkaz, že také Kasrielovy výroky jsou jalové povídání určené k obveselení zábavychtivého publika, ale rozhodně to lze považovat za dosti silné varování, že se Kasriel pohybuje na hranici serióznosti.