Chatbot EMA
2 průměrné

Kyselost a zásaditost vodných roztoků

Autor
Mgr. Vlastimil Vaněk
Datum vložení
22. 3. 2018
10 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

fenolftalein
indikátor
kyselost
lakmus
neutrální roztok
stupnice pH
univerzální indikátorový papírek
zásaditost

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Vlastimil Vaněk
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 17. 06. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: prezentace
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Martin Rusek 18.6.2010

Komentář

Vážený pane kolego, opět bych chtěl vyjádřit obdiv nad pěkně zpracovaným tématem. Jelikož je kouzlem sdílení materiálů i možnost je vylepšovat podle připomínek ostatních, využiji svou příležitost. Jestli žáci n slidu 2 poznají zelí, budiž, co bych radil určitě vyměnit je obrázek octa. Opravdu doma používáte takto čirý roztok? Schválně se podívám v obchodě, myslím, že všude je spíš ten nahnědlý. Zbytečně tak oddělujeme téma od vlastní zkušenosti žáků. Druhá moje připomínka je k slidu 6. Používáte definici zásady v souladu s Arrheniovou teorií. Vzhledem k tomu, že se zrovna této teorie používá celkem zřídka, je to nepříliš povedené. Jinými slovy Brønsted je pro ZŠ asi nejvhodnější. Lewis přibyde v organice. Zvažte prosím úpravu materiálů. Těším se na další. Hezký den.
Tereza Hubená 11.11.2010

Komentář

Dobrý den,

materiály byly upraveny.