Pomalé učení podle Pernille Ripp
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 10. 04. 2017
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
On the Need for Phone Free Classrooms
Pernille skvěle vysvětluje, proč stále více dává přednost tomu, aby žáci během výuky mobily používali mnohem méně než dříve. Pozor, je to úplně něco jiného, než prostě technologie odmítnout jako třídu!

Komentář
Škola, případně učitelka, se může snažit udělat ze žáka lepšího vypravěče (lepšího čtenáře, lepšího programátora), ale nesmí se snažit vyrobit ze žáka \"lepšího člověka\" (v originále \"better human being\"). \"Lepší člověk\" je pojem zcela subjektivní a jeho vymezení u různých osob mohou být vzájemně protichůdná.
Pokud bude učitelka na výrobě \"lepších lidí\" trvat, měl by ji umravnit ředitel školy, a pokud selže ředitel, umravní ji rodiče žáků.
\"Refugee ... means the enemy\", říkal jeden šikovný žáček. Doufám, že ho hodná paní učitelka pochválila.

Komentář
Ad E Kocourek: \"...nesmí se snažit vyrobit ze žáka...\" Tak určitě by učitelé neměli něco vyrábět (!) ze žáků.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.