Chatbot EMA
5 skvělé

Pomalé učení podle Pernille Ripp

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
4. 12. 2018
27 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čelný učitel
Pernille Ripp
pomalé učení
Pracovat nahlas
projektová výuka
vcítění

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 10. 04. 2017
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Bořivoj Brdička 26.3.2018

Komentář

On the Need for Phone Free Classrooms
Pernille skvěle vysvětluje, proč stále více dává přednost tomu, aby žáci během výuky mobily používali mnohem méně než dříve. Pozor, je to úplně něco jiného, než prostě technologie odmítnout jako třídu!

E Kocourek 30.3.2018

Komentář

Škola, případně učitelka, se může snažit udělat ze žáka lepšího vypravěče (lepšího čtenáře, lepšího programátora), ale nesmí se snažit vyrobit ze žáka \"lepšího člověka\" (v originále \"better human being\"). \"Lepší člověk\" je pojem zcela subjektivní a jeho vymezení u různých osob mohou být vzájemně protichůdná. 


Pokud bude učitelka na výrobě \"lepších lidí\" trvat, měl by ji umravnit ředitel školy, a pokud selže ředitel, umravní ji rodiče žáků.


\"Refugee ... means the enemy\", říkal jeden šikovný žáček. Doufám, že ho hodná paní učitelka pochválila.


Jan Maršák 1.4.2018

Komentář

Ad E Kocourek: \"...nesmí se snažit vyrobit ze žáka...\" Tak určitě by učitelé neměli něco vyrábět (!) ze žáků.