Typy komunikace podle LTCA
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 12. 09. 2016
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
U J. Habermase se setkáváme někdy se skutečně zvláštními, ba až podivnými tvrzeními. Habermas např. tvrdí, že "věda je ideologií pozdního kapitalismu"(?). Nebo, že racionalita je prostředek vrcholné mužské dominance. Habermas také např. zastává falešnou tezi (kterou přejal od Engelse), že "objekt poznáváme, jen pokud ho můžeme vytvářet". (Zřejmé protipříklady, které tuto tezi vyvracejí: nevytváříme např. buňky, mozky, planety či galaxie, přesto dnes o nich máme dosti hluboké poznatky.)
Podle mne také učení není komunikací. Komunikace je jednou z (nepostradatelných) podmínek či prostředků učení, ale není učením.(Analogie: peníze jsou jistě nezbytné pro výrobu zboží či obchodování s ním, ale nejsou ani výrobou ani obchodem.)
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.