Chatbot EMA
1 slabé

Sociální inkluze

Autor
Mgr. et Bc. Michael Novotný
Datum vložení
4. 12. 2018
0 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
1 slabé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

sociálně vyloučené skupiny
sociální handicap
sociální inkluze

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
1 slabé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
1 slabé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. et Bc. Michael Novotný
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 21. 09. 2016
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

E Kocourek 21.9.2016

Komentář

Článek na malém prostoru soustřeďuje množství velice zajímavých a pro situaci ve školství významných tvrzení. Lze předpokládat, že pan autor má všechna ta tvrzení podložená objektivními údaji a výzkumy na rozsáhlých statisticky významných vzorcích populace.


Co by mě zajímalo: \"... mají minority také mnohdy odlišnou hodnotovou orientaci. Například děti a žáci ze sociálně vyloučených lokalit ...\" -- Jak souvisí minority se sociálně vyloučenými lokalitami? Vyskytují se příslušníci národnostních menšin v oněch lokalitách častěji nežli většinová populace? Nebo jde řeč výhradně o jediné menšině, pořád o té samé?


\"Rodiče dětí z vyloučených lokalit zpravidla nemívají příliš vysoké příjmy, které by mohly plně uspokojit jejich životní potřeby\" -- Je \"zpravidla\" 51 procent nebo 99 procent případů? A jak si stojí \"ne příliš vysoké příjmy\" např. v porovnání s průměrnou mzdou? Počítají se lihoviny, cigarety a herny mezi životní potřeby? A jak se vlastně poznají děti z vyloučených lokalit? Vždyť podle chování osob, které by z oněch lokalit mohly být, podle jejich vybavenosti automobily a značkovými oděvy, by se naopak leckdo mohl domnívat, že vládnou příjmy silně nadprůměrnými.


\"je nezbytným předpokladem úspěchu participace všech zúčastněných stran. Bez vůle ke vzdělávání z jedné či druhé strany nikdy nedosáhneme kýženého konsenzu.\" -- A vyplývá z toho něco? Jak se prokáže absence vůle? A pokud se absence vůle ke vzdělávání prokáže, bude ta kampaň odpískána?


A pozitivní zpráva nakonec: \"Smyslem současné školské politiky je zařadit co nejvíce dětí do tzv. hlavního vzdělávacího proudu.\" -- Sláva! Odsud to vypadalo, že smyslem současné školské politiky je zničit české školství.