Sociální inkluze
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. et Bc. Michael Novotný
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 21. 09. 2016
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Článek na malém prostoru soustřeďuje množství velice zajímavých a pro situaci ve školství významných tvrzení. Lze předpokládat, že pan autor má všechna ta tvrzení podložená objektivními údaji a výzkumy na rozsáhlých statisticky významných vzorcích populace.
Co by mě zajímalo: \"... mají minority také mnohdy odlišnou hodnotovou orientaci. Například děti a žáci ze sociálně vyloučených lokalit ...\" -- Jak souvisí minority se sociálně vyloučenými lokalitami? Vyskytují se příslušníci národnostních menšin v oněch lokalitách častěji nežli většinová populace? Nebo jde řeč výhradně o jediné menšině, pořád o té samé?
\"Rodiče dětí z vyloučených lokalit zpravidla nemívají příliš vysoké příjmy, které by mohly plně uspokojit jejich životní potřeby\" -- Je \"zpravidla\" 51 procent nebo 99 procent případů? A jak si stojí \"ne příliš vysoké příjmy\" např. v porovnání s průměrnou mzdou? Počítají se lihoviny, cigarety a herny mezi životní potřeby? A jak se vlastně poznají děti z vyloučených lokalit? Vždyť podle chování osob, které by z oněch lokalit mohly být, podle jejich vybavenosti automobily a značkovými oděvy, by se naopak leckdo mohl domnívat, že vládnou příjmy silně nadprůměrnými.
\"je nezbytným předpokladem úspěchu participace všech zúčastněných stran. Bez vůle ke vzdělávání z jedné či druhé strany nikdy nedosáhneme kýženého konsenzu.\" -- A vyplývá z toho něco? Jak se prokáže absence vůle? A pokud se absence vůle ke vzdělávání prokáže, bude ta kampaň odpískána?
A pozitivní zpráva nakonec: \"Smyslem současné školské politiky je zařadit co nejvíce dětí do tzv. hlavního vzdělávacího proudu.\" -- Sláva! Odsud to vypadalo, že smyslem současné školské politiky je zničit české školství.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.