Chatbot EMA
5 skvělé

Volba platformy pro třídní blog

Autor
Martin Trefný
Datum vložení
4. 12. 2018
8 0 5
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

blog
Blogger
EasyBlog.org
EduBlogs
KidBlog.org
Sylvia Duckworth
Wesley Fryer
Wordpress
WriteAbout.com

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Martin Trefný
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 25. 02. 2016
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

RNDr. I. Marek 25.2.2016

Komentář

Nejvhodnější platforma pro třídní blog? Jde-li o střední školu technického směru, pak by tou platformou měl být školní server a podpůrný software by si studenti měli napsat sami. A průběžně jej zdokonalovat podle svých vlastních představ. Případně podle představ té zrzky ze druháku, která sice programovat moc neumí, ale píše bezva články.


 


Uvítal bych v článku vysvětlení, oč je třídní blog lepší nežli nějakých deset individuálních blogů, učitele a těch několika žáků, kteří se na blogování cítí.

RNDr. Jitka Rambousková 25.2.2016

Komentář

pro I.Marek:


Ty systémy se liší především ve správě.


Pokud učitel pořídí třeba Kidblog.org apod, tak vše řídí učitel a zřizuje účty dětí. Ty nemusí mít ani své maily. Také má práva ke správě jejich příspěvků, může pomoci s článkem nebo třeba mazat nevhodné komentáře i na žákovských účtech. Celý systém se dá nastavit i jako soukromý pro třídu.


Pokud se na blogy využije Wordpress či Blogger, tak vzniknou samostané (oddělené) blogy, kdy do žákovských učitel práva nemá. Tedy pokud mu je žák neudělí, i potom není správa nijak centralizovaná.


Vše má svá pro a proti. Při volbě bude hrát roli věk a zkušenosti žáků, určení blogu, množstv í blogů apod.


Z letošní zkušenosti vám mohu říct, že spravovat a kontrolovat 22 blogů na Kidblogu je procházka proti pouhé kontrole 22 samostatných blogů na Bloggeru. :)

Bořivoj Brdička 25.2.2016

Komentář

Děkuji paní Rambouskové za fundované vysvětlení. Dovolím si připomenout, že naše studentské příspěvky nejsou většinou založeny na vlastních zkušenostech. Snažíme se proto předávat hlavně poznatky publikované vybranými čelnými učiteli z celého světa.


Velmi nás potěší, dáte-li nám vědět, jsou-li vám naše články jakkoli užitečné. Je to jediná odměna, kterou máme. Dík!

Pavlína Hublová 26.2.2016

Komentář

Dovolím si ještě pro zájemce přidat webinář Jitky Rambouskové z projektu Tablety do škol: http://audiovideo.rvp.cz/video/3263/TABLETY-DO-SKOL---BLOGUJEME-S-ZAKY-PRO-ZAKY.html.

Pavlína Hublová 26.2.2016

Komentář

K Bloggeru: Další variantou je mít jen jeden společný třídní blog, odděleno štítky (každý žák má svůj jedinečný štítek). Líbí se mi u něj možnost zasílání příspěvků e-mailem.