Tiché poznání v online světě
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 08. 02. 2016
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Chtěl bych jen poznamenat, že jak v RVP ZV tak i v RVP G jsou (klíčové) kompetence definovány jako "souhrn vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot důležitých pro osobní rozvoj a uplatnění každého člena společnosti". Neboli vědomosti (znalosti) jsou chápány jako složka osvojovaných kompetencí. Tudíž vědomosti (znalosti) nestojí v RVP v protikladu ke kompetencím, ale jsou jejich neoddělitelnou součástí.

Komentář
Na vysvětlenou dodávám, že k tomu, co píšu v úvodu o přetrvávajícím souboji znalostí a kompetencí mě přivedl postoj současného 1. náměstka Stanislava Štecha - viz Komentovaný zápis z Akvária 2

Komentář
Pane doktore, díky za odkaz, tím je vše vysvětleno. Náměstek ministra školství zřejmě nemá čas prostudovat si RVP.

Komentář
Omyl, ŠVP má nastudovaný velmi dobře, ale jeho záměrem je upravovat politiku resortu směrem k jasnějšímu definování vzdělávacích cílů i učiva na úkor rámcovosti.

Komentář
Zřejmě jste měl na mysli, že pan náměstek má dobře nastudovaný RVP. Záměr pana náměstka jste ale pravděpodobně vystihl.

Komentář
Omyl je zřejmý. To by v tomto případě musel být MAP - ministerský akční plán.

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.