Pohádka nás naučí aneb Umíte to s pohádkou?
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Pohádka nás naučí poznávat svět z mnoha úhlů pohledu: záleží jen na nás, jaký si vybereme. Můžeme se učit nejen jazyk, ale i matematiku, přírodovědu, výtvarnou, pracovní, hudební i tělesnou výchovu, a kdo vládne i cizím jazykem, může vše zkusit v něm.
Pohádka nás naučí poznávat svět z mnoha úhlů pohledu: záleží jen na nás, jaký si vybereme. Můžeme se učit nejen jazyk, ale i matematiku, přírodovědu, výtvarnou, pracovní, hudební i tělesnou výchovu, a kdo vládne i cizím jazykem, může vše zkusit v něm.
matematické představy
1
obrázkové čtení
1
pohybové a hudební aktivity
1
posloupnost děje
1
výtvarné činnosti
1
vzdělávání s pohádkou
1
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Sylvie Doláková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 06. 01. 2016
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Metodický materiál rozvíjí
digitální gramotnost
dítě
- dodržuje pravidla her a jiných činností
- řeší úkoly a situace, myslí kreativně, předkládá nápady, stanovuje postupy/kroky řešení
- formuluje otázky, odpovídá, slovně reaguje
- zaměřuje se na to, co je z poznávacího hlediska důležité
- spolupracuje s ostatními, rozdělí si úkol s jiným dítětem
matematickou gramotnost
dítě
- hledá své vlastní postupy a strategie při řešení úkolu
- pracuje s obrázkovou encyklopedií, vybere z obrázku podstatné informace, doptá se na informace, které mu chybí
- porozumí ústnímu zadání konkrétního úkolu s využitím obrázku
- využívá své zkušenosti při řešení problému (metoda pokus-omyl)
- odhalí jednoduchý problém a vyjádří ho svými slovy
- rozpozná, co může nebo nemůže nastat v konkrétních situacích
čtenářskou gramotnost
dítě
- vyhledá informaci z obrázku, vybaví si informaci ze čteného textu a porovná je
- odhadne obsah podle ilustrace, sdělí, o čem je čtený text
- předvídá pokračování příběhu, na základě vlastních zkušeností se vcítí do pocitů postavy, všímá si atmosféry čteného
- doptává se, pokud něčemu nerozumí
- rozpozná správné a nesprávné řešení