Digitální technologie v didaktice přírodních věd
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Článek se v teoretické rovině zabývá potenciálem využívání digitálních technologií v přírodovědné výuce. Uvádí možné přínosy využívání digitálních technologií vzhledem k podpoře kvality přírodovědné výuky a vymezuje hlavní oblasti, ve kterých současné digitální technologie nacházejí uplatnění v přírodovědném vzdělávání. Článek též obsahuje praktické příklady využití digitálních technologií v rámci přírodovědného vzdělávání na gymnáziu.
Článek se v teoretické rovině zabývá potenciálem využívání digitálních technologií v přírodovědné výuce. Uvádí možné přínosy využívání digitálních technologií vzhledem k podpoře kvality přírodovědné výuky a vymezuje hlavní oblasti, ve kterých současné digitální technologie nacházejí uplatnění v přírodovědném vzdělávání. Článek též obsahuje praktické příklady využití digitálních technologií v rámci přírodovědného vzdělávání na gymnáziu.
Biologie
digitální technologie
digitální vzdělávání
ICT
MOOC
oborové didaktiky
přírodní vědy
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Jakub Holec
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 16. 11. 2015
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

RNDr. Jan Maršák, CSc.
17.11.2015
Komentář
Velmi kvalitní článek týkající se možností využití digitálních technologií v přírodovědném vzdělávání na základní škole. Snad by jen bylo vhodné z hlediska využití digitálních technologií doplnit ještě toto: V RVP ZV v Charakteristice vzdělávací oblasti Člověk a příroda se také říká , že a) tato oblast poskytuje žákům prostředky a metody pro hlubší porozumění přírodním faktům a jejich zákonitostem a tím jim dává i potřebný základ pro lepší pochopení a využívání současných technologií, b) že rozvíjí jejich důležité dovednosti, totiž dovednosti soustavně, objektivně a spolehlivě pozorovat, měřit a experimentovat.

Robert Demoss
20.9.2021
Komentář
This is an outstanding article. Thanks for giving this sort of amazing information blog live, your site helped me to develop myself in many ways. More items from this website have been saved to my bookmarks ukeysoft spotify music converter crack. You have a very excellent blog here.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.