Digitální technologie v didaktice přírodních věd
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Jakub Holec
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 16. 11. 2015
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Velmi kvalitní článek týkající se možností využití digitálních technologií v přírodovědném vzdělávání na základní škole. Snad by jen bylo vhodné z hlediska využití digitálních technologií doplnit ještě toto: V RVP ZV v Charakteristice vzdělávací oblasti Člověk a příroda se také říká , že a) tato oblast poskytuje žákům prostředky a metody pro hlubší porozumění přírodním faktům a jejich zákonitostem a tím jim dává i potřebný základ pro lepší pochopení a využívání současných technologií, b) že rozvíjí jejich důležité dovednosti, totiž dovednosti soustavně, objektivně a spolehlivě pozorovat, měřit a experimentovat.

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.