Jak zapojit exkurze k řemeslníkům do výuky
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Ukázka z příručky Katalog školních exkurzí, která vznikla v rámci projektu Řemeslo má zlaté dno.
Ukázka z příručky Katalog školních exkurzí, která vznikla v rámci projektu Řemeslo má zlaté dno.
e-learning
1
exkurze
1
katalog
1
řemeslná výroba
1
řemeslo
1
volba povolání
1
exkurze ve firmě
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Muzeum Říčany
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 01. 10. 2015
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Projekt financovaný z ESF (OPVK), jehož cílem bylo probudit zájem žáků 2. stupně ZŠ ve Středočeském kraji o řemeslné obory a motivovat je k jejich studiu. Projekt nabídl školám ve Středočeském kraji exkurze, praktické dílny, semináře pro učitele a e-learningové lekce ZDARMA.
Jedním z (digitálních) výstupů projektu je užitečný e-learningový kurz, který obsahuje lekce jak pro žáky, tak pro učitele. Kurz svým pojetím rozvíjí digitální i čtenářskou gramotnost.
Dalším výstupem je Katalog školních exkurzí, který obsahuje rozhovory s různými řemeslníky a zajímavým způsobem ukazuje jejich práci.
Projektem by se mohly inspirovat další kraje / regiony a pomoci tak školám v realizaci exkurzí a jejich plnému využití. Projekt by se dal rozšířit i o další (třeba i neřemeslné) profese. Do tvorby (elektronického) katalogu lze různým způsobem zapojit žáky a rozvíjet další jejich kompetence (podnikavost, tvořivost...).