Počítání do 10
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Petra Pšeničková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 03. 12. 2015
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Drobnou poznámku z pohledu jazykového i matematického:
Ptáme-li se : Jaké číslo? Pak se ptáme na jeho vlastnost (např. sudé, jednociferné).
Které číslo? Pak se ptáme na určité číslo (např. 10).
Pokud v článcích použijeme slova libovolně, vyblokováváme nejen rozvoj citu dítěte pro jazyk, ale zakládáme mu na chyby v řešení úloh, případně nepochopení látky. Toto by měla ohlídat recenze a pomoci autorovi.

Komentář
Co se týče článků na portálu rvp.cz, o rozvoj citu dítěte pro jazyk bych se neobával. Ale že se tu slova používají libovolně a že se tu vyblokovává rozvoj citu čtenářů (což, odhaduji, jsou osoby zcela dospělé) pro jazyk a že se zakládá na chyby v řešení úloh a na nepochopení problematiky, tomu bych věřil.
Recenze by to zajisté měla ohlídat, ale zatím se jí to příliš nedaří. Zda by to pomohlo autorům netuším, ale mně jako čtenáři by to pomohlo určitě. Možná i jiným čtenářům?
Každopádně bych si přál, aby paní Kaslová věnovala pozornost nejen článkům o číslech, ale i o výpočetní technice.

Komentář
ano
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.