Chatbot EMA
4 zdařilé

Počítání do 10

Autor
Petra Pšeničková
Datum vložení
4. 12. 2018
6 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

odhady množství
orientace v číselné řadě
orientace v tabulce o 10 prvcích
počítání do 10
rozvoj matematických dovedností

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Petra Pšeničková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 03. 12. 2015
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Michaela Kaslová 16.1.2016

Komentář

Drobnou poznámku z pohledu jazykového i matematického:


Ptáme-li se : Jaké číslo? Pak se ptáme na jeho vlastnost (např. sudé, jednociferné).


                   Které číslo? Pak se ptáme na určité číslo (např. 10).


Pokud v článcích použijeme slova libovolně, vyblokováváme nejen rozvoj citu dítěte pro jazyk, ale zakládáme mu na chyby v řešení úloh, případně nepochopení látky. Toto by měla ohlídat recenze a pomoci autorovi. 

E Kocourek 16.1.2016

Komentář

Co se týče článků na portálu rvp.cz, o rozvoj citu dítěte pro jazyk bych se neobával. Ale že se tu slova používají libovolně a že se tu vyblokovává rozvoj citu čtenářů (což, odhaduji, jsou osoby zcela dospělé) pro jazyk a že se zakládá na chyby v řešení úloh a na nepochopení problematiky, tomu bych věřil.


Recenze by to zajisté měla ohlídat, ale zatím se jí to příliš nedaří. Zda by to pomohlo autorům netuším, ale mně jako čtenáři by to pomohlo určitě. Možná i jiným čtenářům? 


Každopádně bych si přál, aby paní Kaslová věnovala pozornost nejen článkům o číslech, ale i o výpočetní technice.

Ivan Ryant 16.1.2016

Komentář

ano