Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

blended learning
charter schools
Christensen Institute
kombinované výukové formy
magistr
příprava učitelů
studijní program
USA
VŠ studium

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 01. 06. 2015
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

E Kocourek 1.6.2015

Komentář

Odpor akreditačních autorit? Aby český čtenář nepodléhal zavádějícím dojmům z despoticky ovládaného českého školství, poznamenávám, co to jsou ty americké akreditační autority.


Na území U.S.A. působí cca desítka regionálních "Asociací škol a vysokých škol", v podstatě stavovských organizací, které si zřizují svoje (samozřejmě regionální!) akreditační komise pro ten který stupeň škol. Stát ani federální vláda s tím nemá nic společného!


A co se stane, když škola akreditaci nezíská? Nic jiného, než že státní instituce (možná) nebudou uznávat diplomy jejích absolventů.


Existují jednotlivé školy, a existuje významná skupina škol, které o akreditaci neusilují. A v beletrii existují zmínky, že některé státní (či federální) instituce ochotně sáhly po nabídce neakreditovaných škol.

Bořivoj Brdička 2.6.2015

Komentář

Dík za doplnění. Je zjevné, že rozdíly jsou značné. Plně si uvědomuji, že vznik soukromé na kombinované výukové formy orientované pedagogické VŠ u nás zatím nehrozí. Nezapomeňme, co se přihodilo stávajícím nekvalifikovaným učitelům. Ale situce se rychle mění!