Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

ECVET
mobilita
pracovní mobilita
stáž
vzdělávací jednotka

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Inspire /APEL
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 24. 02. 2015
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: odborné vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Karel Smrž 25.2.2015

Komentář

ECVET není dobrý nástroj. Zbytečně mobility komplikuje. Definice stáže a získané znalosti se už dlouho přesně charakterizují pomocí jiných dokumentů. Co přinese systém, kdy si každý žadatel o podporu mobilitního projektu sám definuje jednotku učení? Pak jsou vedle sebe třeba dvě jednotky \"Vaření knedlíků\", ale neshodují se. Co za transparentnost pro zaměstnavatele a školy toto přináší? Zhola nic. Navíc při krizi středního odborného školství v ČR, kdy se žáci často potýkají s finančními problémy, je bláhové myslet si, že budou cestovat po Evropě s cílem tu sebrat kus studia ve Francii, tu ve Finsku a tu v Maďarsku. Neodpovídá tomu ani realita jazykové vybavenosti žáků. Zkrátka: systém ECVET možná ve Skandinávii své uplatnění najde, pro ČR je ale úplně nevhodný a jeho využitelnost je pouze papírovou záležitostí.