Chatbot EMA
5 skvělé

STRAŠIDLÁŘ - Mezi námi lesními strašidly: Hejkal

Autor
Hynek Klimek
Datum vložení
4. 12. 2018
0 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Gradakniha
popis
práce s knihou
práce ve skupinách

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Hynek Klimek
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 02. 01. 2014
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Alžběta Peutelschmiedová 3.1.2014

Komentář

Asi jsem nepozorná, ale marně jsem hledala věkovou kategorii dětí, pro které je text určen (našla jsem pouze údaj 1.stupeň, ale to je rozpětí 6 - 11 let, odborně dvě věková pásma - mladší a střední školní věk).


 Zajímalo by mě, proč v ukázce práce dětí žáci píši část textu normálním psacím písmem, část způsobem připomínajícím Comenia skript. Pravopisné chyby opomíjím, odpovídaly by dětem na konci 1.ročníku, nejvýše na začátku druhého, ale v tom případě by se asi žáčci obtížně orientovali na mapě České republiky (Šumava, Vysočina atd.) Z metodického hlediska považuji ukázku za mírně pomýlenou, nepromyšlenou. Nedoporučila bych ji mladým učitelům k následování.

Pavlína Hublová 4.1.2014

Komentář

Pokud vím, paní Zukalová má 2. třídu. Každopádně ji na Váš komentář upozorním. Děkuji.

Alžběta Peutelschmiedová 5.1.2014

Komentář

Děkuji za sdělení. Ale z odborného textu by přece mělo být znát, se kterou věkovou kategorií žáků pracuji, pro kterou to píšu. To je jeden ze základních atributů kvalitně  a přínosně pojatého textu.

Jitka Zukalová 5.1.2014

Komentář

Dobrý den,


děkuji za upozornění věkové kategorie, doplním ji do textu. Hodina sice proběhla ve 2.třídě, ale kniha je vzhledem k obsahu a velikosti písma určena i pro starší žáky.


Pracovní list vyplňovali tři žáci, proto je vyplněn různým písmem.


V učebnici pro 2. ročník, podle které se učíme, se psaní i/y po tvrdých a měkkých souhláskách učí až v prosinci, proto žáci mají v textu chyby.


S mapou se žáci seznámili již v první třídě při čtení jiných knih, proto jsem zařadila aktivitu s mapou.