STRAŠIDLÁŘ - Mezi námi lesními strašidly: Hejkal
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Hynek Klimek
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 02. 01. 2014
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Asi jsem nepozorná, ale marně jsem hledala věkovou kategorii dětí, pro které je text určen (našla jsem pouze údaj 1.stupeň, ale to je rozpětí 6 - 11 let, odborně dvě věková pásma - mladší a střední školní věk).
Zajímalo by mě, proč v ukázce práce dětí žáci píši část textu normálním psacím písmem, část způsobem připomínajícím Comenia skript. Pravopisné chyby opomíjím, odpovídaly by dětem na konci 1.ročníku, nejvýše na začátku druhého, ale v tom případě by se asi žáčci obtížně orientovali na mapě České republiky (Šumava, Vysočina atd.) Z metodického hlediska považuji ukázku za mírně pomýlenou, nepromyšlenou. Nedoporučila bych ji mladým učitelům k následování.
Komentář
Pokud vím, paní Zukalová má 2. třídu. Každopádně ji na Váš komentář upozorním. Děkuji.
Komentář
Děkuji za sdělení. Ale z odborného textu by přece mělo být znát, se kterou věkovou kategorií žáků pracuji, pro kterou to píšu. To je jeden ze základních atributů kvalitně a přínosně pojatého textu.
Komentář
Dobrý den,
děkuji za upozornění věkové kategorie, doplním ji do textu. Hodina sice proběhla ve 2.třídě, ale kniha je vzhledem k obsahu a velikosti písma určena i pro starší žáky.
Pracovní list vyplňovali tři žáci, proto je vyplněn různým písmem.
V učebnici pro 2. ročník, podle které se učíme, se psaní i/y po tvrdých a měkkých souhláskách učí až v prosinci, proto žáci mají v textu chyby.
S mapou se žáci seznámili již v první třídě při čtení jiných knih, proto jsem zařadila aktivitu s mapou.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.