Chatbot EMA
4 zdařilé

Hra - elektrické vlastnosti látek

Autor
Mgr. Radomír Macháň
Datum vložení
22. 3. 2018
13 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

atom
elektron
elektrování
iont
neutron
proton

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Radomír Macháň
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 29. 06. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jana Zárubová 29.6.2010

Komentář

Myslím, že dvě hvězdičky za skvěle vymyšlenou hru je hodně málo :-). Za sebe dávám pět a těším se na vaše další vynikající prezentace. Děkuji.
Martin Rusek 7.7.2010

Komentář

Hra je provedena velmi pěkně. Určitě (by) to žáky bavilo. Snížené hodnocení je zapříčiněno nejspíš přílišným zaměřením na pojmy a, podle Blooma, na zapamatování, maximálně porozumění. Není to škoda?
Miroslav Melichar 7.7.2010

Komentář

Už jsem si dříve všiml, že počet udělovaných hvězdiček je docela nízký. Teď jsem se podíval zpět - v posledních 100 DUMech z F pro ZŠ jsou většinou dvě hvezdičky, někdy tři (spíše méně než v 1/3 případů), 1, 4, 5 ne. V DUMech Čl.a příroda pro 2.st ZŠ se za stovkou najdou případy se 4 hvězdičkami a to podobného zaměření - geologie, životní prostředí. Moc jsem to nestudoval - ale existuje zde jakýsi veřejně dostupný klasifikační řád? 2 hvězdičky jsou asi docela dobré. Jestli by 2 hvězdičky znamenaly skoro jakési varování (jak to třeba čtenář vnímá) - neměla by recenze doporučit autorovi vylepšení? Nemělo by hodnocení být raději vůbec rovnou slovní než hvězdičkami - stručně napsat hlavní klad, příp. nedostatek? (Jinak drobná připomínka k obsahu: poslední ion - anion uhlíku, není moc reálný.)