Chatbot EMA
5 skvělé

Co by měli učitelé vědět o attachmentu

Autor
PhDr. Pavla Doležalová
Datum vložení
4. 12. 2018
39 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

attachment
pedagogika
řešení problémů

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: PhDr. Pavla Doležalová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 09. 10. 2013
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Miroslav Melichar 9.10.2013

Komentář

Je záslužné, že zřejmě bude zveřejněna celá řada textů ze sborníku Rozvoj školy a supervize, které nabízejí jiný pohled na školu. Po zveřejnění předchozího textu jsem se pokusil na webu sborník najít, ale zřejmě online k dispozici není.


Článek o problematice citové vazby je jistě přínosný. Obsahuje však celou řadu gramatických chyb (již v anotaci \"rizik, které\", ve 4. ř. textu \"děti je přijali\"), někde ve větách chybějí čárky, jinde jsou navíc. Formulace některých vět je nevhodná (např. : \"Rozdělení typů vazeb můžeme zjednodušeně rozdělit\"). Jako učiteli přírodních věd mi moc neřekne třeba toto: \"Regulace afektů je spojena s mentalizací, která hraje zásadní roli ve vývoji prožitku self a činorodosti\".


Autorka používá odborný žargon vhodný pro komunikaci s kolegy, který je nevhodný pro komunikaci s veřejností. Za touto odborností se schovává jazyková - gramatická i slohová nepřesnost. Článek tak nemůže plnit svůj účel a je to škoda.


Pavlína Hublová 10.10.2013

Komentář

Děkujeme za upozornění, zvýšíme pozornost při dalších korekturách a u tohoto článku opravíme.

Miroslav Melichar 10.10.2013

Komentář

Děkuji za vstřícnou a rychlou reakci.