Chatbot EMA
5 skvělé

Téma Podzim ve 2. třídě

Autor
Jitka Zukalová
Datum vložení
4. 12. 2018
12 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
podzim1
tematická integrovaná výuka1
kooperativní učení
psaní pohlednic
tvoření vět

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Simona Šedá 3.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Námět na integrovanou výuku propojenou vzájemně tématem podzimu obsahuje v úvodu také krátké vymezení pojmu integrovaná tématická výuka a myšlenkovou mapu učiva, které si žáci mají prostřednictvím integrované výuky upevnit.
Komentář

V části tematického bloku, v níž se žáci seznamují s textem "Podzim má podivné nápady" se přímo nabízí prostor pro rozvoj čtenářské gramotnosti. Pokud by se učitel chtěl na tuto oblast více zaměřit, může např. po větě: "Ale najednou dostane nový nápad" čtení přerušit a požádat žáky, aby se pokusili předvídat, čeho by se asi tak nový nápad Podzimu mohl týkat. Může také přečíst žákům celý úryvek a následně je požádat, aby se své pocity z toho, co slyšeli, pokusili vyjádřit pomocí jiných symbolů (barvou, zvukem, pohybem apod.)

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jitka Zukalová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 31. 10. 2013
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay