Do 5 let má být připojeno 99 % žáků v USA do internetu
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 07. 06. 2013
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Dotaz spíš pro Ústav pro jazyk český: připojeno do internetu, nebo na internet?
Kdosi moudrý řekl, že koroze národa začíná korozí jazyka.

Komentář
výukové aplikace schopné individualizovat postup, které se chovají podobně jako soukromý učitel
Kybernetický učitel a žáci \"na dálkové ovládání\" - opravdu to chceme? (Pak už je jedno, zda jazyk koroduje, či nikoli.)

Komentář
V dobách, kdy jsem začal pracovat s internetem, nás bylo asi 50. Dovolil jsem si tedy zavést vlastní způsob vyjadřování. Pokusím se vysvětlit, proč dávám přednost "do" a ne "na". Při použití "na" má člověk dojem, že to, do čeho se připojuje stojí někde mimo něho samotného. Naopak "do" vyjadřuje přesně, oč tu běží. Je to všude kolem nás. Líbit se nám to nemusí. Můžeme se i nadále bránit. Američané, narozdíl od nás, tuší, kam tento přístup vede. A to tam mezi učiteli není odpor zdaleka tak velký.

Komentář
\"Obvod Mooresville je při jednom z nejnižších nákladů na žáka na 2. místě co do výsledků státních plošných testů.\"
A je to tady! Úspěch měřený výsledky státních plošných testů. Hurá! To je vše, co dokážou technologie? Tímto směrem se chceme ubírat? Připravovat žáky na testy? Obchází nás fantom - fantom Mooresvillu.

Komentář
Navrhuji nyní zavést nové spojení \"připoutáno k Internetu\" a o rok později bych zavedl spojení \"spoutáno Internetem\".

Komentář
Pane kolego Sotoláři, ano, je to tady. Zkuste prosím věnovat čas studiu problematiky, ke které se vyjadřujete. V Mooresville se nevěnují přípravě na testy ale přípravě kvalitních absolventů. To, že tamní žáci v testech, jež sestavovali větší odborníci než my, uspěli, odráží pouze efektivitu zvoleného přístupu. Dovolím si tvrdit, že by mooresvillští žáci uspěli i v jiném typu testů.

Komentář
Martin to vystihl úplně přesně. Sledoval jsem včera po skončení politického projevu pana prezidenta doprovázeného projevy nadšení přítomných středoškoláků následný Google+ Hangout: National "Show and Tell" on Connected Classrooms a konstatuji, že všechny 3 přítomné školy předváděly příklady výuky, které nemají s plošným testováním nic společného. Doslova se vyjádřily tak, že testování berou jen jako nutné zlo. V příštím šk. roce v USA začnou zavádět nové testy, které by měly mnohem více zohledňovat funkční gramotnost - Příprava nového amerického plošného testování.

Komentář

Komentář
Nebyl jsme to já, kdo použil jako argument výsledek v testování. Možná by to chtělo věnovat více času čtení vlastních textů.

Komentář
Pane kolego, jde o celkový úspěch přístupu k edukaci doložený výsledkem testů, nikoli úspěch dokládající vhodný styl přípravy na test. Jako byste stále nechtěl přijmout, že by na tom něco mohlo být :)
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.