Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

dítě předškolního věku
komunikace
mateřská škola
neverbální komunikace
portálkniha
rodiče
řešení problémů
spolupráce
verbální komunikace
výměna informací

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ladislava Lažová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 25. 06. 2013
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Mgr. et Bc. Michael Novotný 11.7.2013

Komentář

Po přečtení článku jsem se ujistil v tom, že některé problémy mateřských škol jsou v celorepublikovém měřítku. Například nemocné nebo nedoléčené děti. Jistě argumenty rodičů jsou do jisté míry pochopitelné,ale pak by rodiče měli také chápat fakt, že dávat dítě do MŠ nemocné nebo nedoléčené je svým způsobembezohledné vůči vlastnímu dítěti ale i vůči ostatním dětem a pedagogům. Jistě by se rodičům nelíbilo, kdyby se musel omezit provoz MŠ, protože jsou učitelky nemocné. Další problém pozdní vyzvedávání nebo,což je asi častější, pozdní příchody do MŠ. Domnívám se, že škola má nastavena nějaká pravidla proto,aby se dodržovala. Jsme jen lidé a každý může zaspat nebo mu odpoledne prostě ujede autobus, toto se určitě dá tolerovat. Ale co tolerovat nesmíme, a často to svojí nedůsledností ještě podporujeme, jsou chroničtí opozdilci, kteří neustále přicázejí ráno do MŠ pozdě. Mě osobně to velmi vadí z toho důvodu, že bych rád s dětmi začal pracovat a opozdilci mi toto narušují. Je to bezohledné hlavně vůči dětem. Je ku podivu, že odpolední pozdní příchody se nejvíce týkají maminek na mateřské, které přivedou své starší dítko do MŠ v časných ranních hodinách, dítě je zde někdy až deset hodin a přesto si jej nestíhají včas vyzvednout. Pohodlnost, naschvál???Můžeme jen polemizovat.