Ochrana člověka za mimořádných událostí: 2. díl - Teoretická výc
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Uvést ještě tenhle detail? Zopakovat probrané, nebo přejít k nácviku? Použít správný odborný termín a řádně ho vysvětlit, nebo situaci zjednodušit? Mám věnovat větší pozornost nepravděpodobné katastrofě, nebo častější, ale ne tak vážné události? Pokrýt raději více látky méně důkladně, nebo naučit nejdůležitější základy, ale pořádně? A které jsou ty základy? Co je tím jádrem, které si má žák udržet, když zapomene vše ostatní?
Uvést ještě tenhle detail? Zopakovat probrané, nebo přejít k nácviku? Použít správný odborný termín a řádně ho vysvětlit, nebo situaci zjednodušit? Mám věnovat větší pozornost nepravděpodobné katastrofě, nebo častější, ale ne tak vážné události? Pokrýt raději více látky méně důkladně, nebo naučit nejdůležitější základy, ale pořádně? A které jsou ty základy? Co je tím jádrem, které si má žák udržet, když zapomene vše ostatní?
OČMU
Ochrana člověka za mimořádných událostí
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Daniel Lessner
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 04. 06. 2014
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.