Chatbot EMA
5 skvělé

Metodika práce s žáky-cizinci v základní škole - úvod

Autor
J. Šindelářová, S. Škodová
Datum vložení
4. 12. 2018
54 1 1
1x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
integrace
žáci-cizinci
žák-cizinec

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Renata Votavová 14.11.2019 Využil ve výuce
  • Hodnocení zdroje:
Pozornost je soustředěna na interkulturní rozdíly projevující se odlišným chováním příslušníků různých národností, zejména na edukační klima v multikulturní třídě v základní škole a typické projevy žáků-cizinců podmíněné odlišným sociokulturním prostředím, z kterého pocházejí
Text vychází z teoretické a aplikované lingvistiky a poznatků lingvistických a didaktických výzkumů, přináší informace o stavu ve vyučování žáků-cizinců v multikulturních třídách v základním školství. Nedostatkem materiálu je doba jeho vzniku.
Komentář

V materiálu je věnována pozornost metodickým pokynům k práci s žáky-cizinci v multikulturní třídě při jejich začleňování do českého vzdělávacího systému, metodám práce a postupům učitele vedoucím k začleňování žáků-cizinců do komunikačního prostředí. Je zaměřen mimo jiné i na rozvoj čtenářské gramotnosti v nemateřském jazyce se zřetelem k rozvoji klíčových kompetencí.

Základní atributy materiálu

  • Autor: J. Šindelářová, S. Škodová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 22. 05. 2013
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Kristýna Titěrová 10.2.2015

Komentář