Poznej Evropu - Norsko
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Žák se formou prezentace seznámí s jednou ze severských zemí - s Norskem. Zároveň si zopakuje učivo o ČR, neboť bude obě země porovnávat. Materiál obsahuje mnoho fotografií, mapku Evropy a je doplněn i zábavnými ilustracemi. Prezentace obsahuje i kontrolní části, kdy bude žák doplňovat informace, odpovídat na otázky, vyhledávat řešení. Vše ještě doplňuje pracovní list, který se může stát součástí žákova portfolia.
Žák se formou prezentace seznámí s jednou ze severských zemí - s Norskem. Zároveň si zopakuje učivo o ČR, neboť bude obě země porovnávat. Materiál obsahuje mnoho fotografií, mapku Evropy a je doplněn i zábavnými ilustracemi. Prezentace obsahuje i kontrolní části, kdy bude žák doplňovat informace, odpovídat na otázky, vyhledávat řešení. Vše ještě doplňuje pracovní list, který se může stát součástí žákova portfolia.
Evropa
Norsko
porovnání
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Renata Nogolová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 25. 08. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: prezentace
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Prezentace je v celku zajímavá, obsahuje i otázky pro žáky a rovnou krátké opakování nových informací. Bohužel se však zaměřuje jen na fakta. Chybí vysvětlování a zdůvodňování. Pracovní list má dobrý potenciál ve srovnání ČR s Norskem, ale není využit. Žáci mají do tabulky vypsat nějaké informace o obou státech, ale poté už nemají za úkol je reálně porovnat a vyvodit z nich nějaké závěry, proč to tedy vlastně vypisovali. Dále mají zakreslit či vyhledat nějaké pojmy, ale není vlastně uvedeno proč zrovna toto je důležité a je dobré to zakreslit do mapy (např. proč zakreslit směr Golfského proudu). Podobně jako zakreslení polárního kruhu - proč je to důležité, jaký vliv to má na obyvatelstvo Norska? Šlo by daleko více rozvinou myšlení žáků.