Finanční matematika s využitím výpočetní techniky – úvěry
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
V článku dokumentuji svoje zkušenosti s výukou finanční matematiky na základní škole. Demonstruji využití výpočetní techniky při výuce učiva Finanční matematika v 9. ročníku základní školy. Článek je rozdělen na dvě části. První se zabývá významem využití finanční matematiky na školách a její začlenění do ŠVP, v druhé části jsou popsány praktické příklady pro výuku uvedeného učiva s využitím výpočetní techniky.
V článku dokumentuji svoje zkušenosti s výukou finanční matematiky na základní škole. Demonstruji využití výpočetní techniky při výuce učiva Finanční matematika v 9. ročníku základní školy. Článek je rozdělen na dvě části. První se zabývá významem využití finanční matematiky na školách a její začlenění do ŠVP, v druhé části jsou popsány praktické příklady pro výuku uvedeného učiva s využitím výpočetní techniky.
doba fixace úrokové sazby
finanční gramotnost
hypoteční úvěr
měsíční splátka.
RPSN (roční procentní sazba nákladů)
RVP ZV (Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání)
spotřebitelský úvěr
ŠVP (Školní vzdělávací program)
úroková sazba
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Miroslava Huclová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 10. 04. 2013
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Mgr. Hana Pilařová
10.4.2013
Komentář
Na finanční matematiku se s deváťáky právě chystáme. Mají informace od loňské devítky, takže se na tohle téma už těší. Začnu stejně jako v předchozích případech jedním z dílů Krotitelů dluhů, budeme srovnávat nabídky bank a dalších poskytovatelů úvěrů, budeme tvořit vlastní inzeráty a taky tabulkovat, grafovat a počítat.
Tohle téma je třeba vést hlavně prakticky s velkým množstvím ukázek a příkladů a osobních postřehů a zkušeností. Často pak padá otázka \"A je tohle ještě matika?\" Odpovídám jim, že když nic jiného, tak tohle by si do života odnést měli.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.