Rozdílný význam pojmů integrace a inkluze
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Renata Votavová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 20. 02. 2013
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: speciální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Dobrý den,
v MŠ praktikujeme integraci,přesněji řečeno inkluzi 10 let a máme ty nejlepší zkušenosti a výsledky.Bohužel, abychom tento projekt zvládali, musíme zaměstnávat asistenty pedagoga. Ačko-li považuji tento systém zařazování znevýhodněných dětí(především se zdravotním postižením) za to nejlepší,co můžeme dělat nejen pro děti znevýhodněné,dostáváme \"shora\" pokyny upouštět od integrace,inkluze vzhledem k nedostatku mzdových prostředků,které nám přiděluje Magistrát hl.m.Prahy.Mzdové prostředky na asistenty pedagoga musím významně dotovat z objemu finančních prostředků pro ostatní zaměstnance,což samozřejmě nestačí a podstupuji každoročně \"boj \" o navýšení rozpočtu.Přesto, že mám ověřené,výrazně kladné zkušenosti s integrací,inkluzí a jsem jejím stoupencem,jsem nucena tuto činnost postupně utlumit.
Váš článek a mnoho ostatních je jedna strana mince,ale ta druhá,praktická je naprosto odlišná a popírající vše,co se prezentuje a vyhlašuje.
Je mi to velice líto.
Eva Walterová,řed.MŠ
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.