Gamebook
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Petr Sál
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 27. 02. 2013
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Díky za osvětu, Petře. Otevírá se tak velmi ožehavá otázka rozvoje čtenářské gramotnosti v rámci jiných předmětů. Žáci zvyklí číst stále méně, o to s větší nepozorností a nechutí, by tímto přístupem á la Trampoty kuchaře Svatopluka mohli být ke čtení zase přitaženi a nemuselo by jít výhradně o Harryho Pottera nebo Upíry na X způsobů. Využití takového gamebooku nevidím ale v jeho pouhém použití v hodině – aktivita typu žáci čtou knihu. Naznačujete využití spíše žáky středních škol. Tam by mohli ti zdatnější připravovat podobné "gamestorries" pro své spolužáky. Tam už je smysl celkem jasný. Vyvaroval bych se pojmu kooperace předmětů, ale v rámci mezipředmětových, ba dokonce interdisciplinárních nebo transdisciplinárních vztahů by dokonce mohl vzniknout i školní projekt s gamebookem jako produktem práce žáků.
Těším se na Váš další text. S trochou úsilí by mohlo jít o konkrétní návrh (scénář) takového příběhu se zajímavým, přesto vzdělávacím obsahem :)
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.