Chatbot EMA
5 skvělé

Gamebook

Autor
Petr Sál
Datum vložení
4. 12. 2018
6 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

algoritmizace
Delphi
html
kompetence
Pascal
programování
vývojové diagramy

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Petr Sál
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 27. 02. 2013
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Martin Rusek 27.2.2013

Komentář


Díky za osvětu, Petře. Otevírá se tak velmi ožehavá otázka rozvoje čtenářské gramotnosti v rámci jiných předmětů. Žáci zvyklí číst stále méně, o to s větší nepozorností a nechutí, by tímto přístupem á la Trampoty kuchaře Svatopluka mohli být ke čtení zase přitaženi a nemuselo by jít výhradně o Harryho Pottera nebo Upíry na X způsobů. Využití takového gamebooku nevidím ale v jeho pouhém použití v hodině – aktivita typu žáci čtou knihu. Naznačujete využití spíše žáky středních škol. Tam by mohli ti zdatnější připravovat podobné "gamestorries" pro své spolužáky. Tam už je smysl celkem jasný. Vyvaroval bych se pojmu kooperace předmětů, ale v rámci mezipředmětových, ba dokonce interdisciplinárních nebo transdisciplinárních vztahů by dokonce mohl vzniknout i školní projekt s gamebookem jako produktem práce žáků.


Těším se na Váš další text. S trochou úsilí by mohlo jít o konkrétní návrh (scénář) takového příběhu se zajímavým, přesto vzdělávacím obsahem :)