Využití funkční analýzy chování u problémového chování studentů
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Publikace Problémové situace v kolektivu je určena především výchovným poradcům a metodikům prevence na ZŠ a SŠ. Je členěna na čtyři samostatné kapitoly (Problémové chování, Využití funkční analýzy chování u problémového chování studentů, Samotářství a vyčlenění z kolektivu, Koho bych přijal za...). Setkali jste se již s pojmem funkční analýza chování? Víte, kdo se účastní hodnocení studentů? Rádi byste se seznámili s postupem funkční analýzy chování? Funkční analýza chování je koncepční přístup, jak systematicky řešit obtížně zvladatelné problematické chování, hledat jeho příčiny, reakce okolí podporující toto chování a návrhy hypotéz a intervencí. Na 21 stranách se seznámíte s okolnostmi, kdy by se funkční analýza měla využívat, dozvíte se, kdo by se měl hodnocení účastnit, a nahlédnete i do konkrétních postupů této metody, včetně vyhodnocení intervence.
Publikace Problémové situace v kolektivu je určena především výchovným poradcům a metodikům prevence na ZŠ a SŠ. Je členěna na čtyři samostatné kapitoly (Problémové chování, Využití funkční analýzy chování u problémového chování studentů, Samotářství a vyčlenění z kolektivu, Koho bych přijal za...). Setkali jste se již s pojmem funkční analýza chování? Víte, kdo se účastní hodnocení studentů? Rádi byste se seznámili s postupem funkční analýzy chování? Funkční analýza chování je koncepční přístup, jak systematicky řešit obtížně zvladatelné problematické chování, hledat jeho příčiny, reakce okolí podporující toto chování a návrhy hypotéz a intervencí. Na 21 stranách se seznámíte s okolnostmi, kdy by se funkční analýza měla využívat, dozvíte se, kdo by se měl hodnocení účastnit, a nahlédnete i do konkrétních postupů této metody, včetně vyhodnocení intervence.
pozitivní psychologie
problémové chování
raabekniha
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Tomáš Mertin
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 09. 04. 2013
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.