Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

dítě mladšího školního věku
školní družina
výchovné problémy

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Pavlína Šedivá
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 31. 12. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Alžběta Peutelschmiedová 1.1.2013

Komentář

Bylo opravdu nutné, aby autorka uvedeného úryvku bakalářské práce tři roky studovala na vysoké škole? Toto má být výsledek vysokoškolského studia? Jak něco takového mohla připustit vedoucí práce a byl text této úrovně skutečně obhájen před komisí složenou z vysokoškolských odborníků?


Můžeme se potom divit, jak jsou pedagogické fakulty - a jejich absolventi - veřejností vnímáni?  Přispívá toto


k prestiži učitelského povolání?


Text bez jakékoliv koncepce a odbornosti je \"prošpikován\" konstatováními typu \"je nutné....je nezbytné...mělo by se...dítě se musí naučit...dítěti se odeberou určité výsady, popř.se mu uloží speciální úkol...\"


Zásadní problém tkví již v absenci věkového vymezení pojednávaných dětí. Ví autorka něco o členění školního věku? Má stejný \"recept co by se mělo\" pro dítě ve druhé třídě a třeba pro \"páťáka\"?


Naprostou perlou je zjištění, že \"výchovné problémy se u žáků ve školní družině objevují čím dál častěji. proto by se měla vychovatelka jim snažit předcházet a pokud již nastanou, umět je vhodně a efektivně řešit\". Čím je podloženo prezentované tvrzení o zvyšujícím se výskytu? Toto je způsob zpracování vysokoškolského textu?


Práce je z roku 2008. Proč byl úryvek publikován? Jako příklad, jako příklad odstrašující? Patří něco takového na učitelský portál zaštítěný Ministerstvem školství? To už jsme na tom tak špatně?


Pavlína Hublová 1.1.2013

Komentář

Tento článek byl publikován z několika důvodů - považovali jsme za zajímavé podpořit diskuzi v oblasti výchovy a vzdělávání ve školní družině (materiálů na Metodickém portálu není k tomuto okruhu mnoho) a domníváme se, že tato úvodní část bakalářské práce může nabídnout zajímavá témata. Jedná se o úvodní teoretický text, který shrnuje některé problémy, které paní vychovatelky ve školních družinách řeší - i když je práce staršího data, některé problémy jsou stále aktuální. Doufáme, že se kolegyně (nejen) ze školních družin vyjádří k současné situaci a případně pomohou \"aktualizovat\" daná tvrzení.


Mrzí mne, pokud jste, paní Peutelschmiedová, nabyla dojmu, že tento text na Metodický portál nepatří. Já se naopak domnívám, že bychom i o výchovných problémech ve školních družinách měli hovořit a tento článek nám k tomu může dát příležitost.

Alžběta Peutelschmiedová 1.1.2013

Komentář

Paní magistro,


trochu mě udivuje, že si nerozumíme. Rozhodně jsem nenapsala nic v tom smyslu, že uvedená problematika na tento web nepatří. Vyjádřila jsem se ke kvalitě ( spíše nekvalitě) dané práce. určitě nic neshrnuje, jak píšete. Je to prostě neodborný blábol a učitele jako vysokoškolsky vzdělané odborníky něco takového v očích veřejnosti pouze oprávněně kompromituje. Ještě by mě zajímalo, zda zveřejnění tohoto textu prošlo nějakým recenzním řízením.


S vysokoškolskými pracemi, jejich hodnocením a vůbec tvorbou mám, jak možná tušíte, dlouholeté zkušenosti. Něco podobného ode mne jako vedoucí práce nebo školitelky nikdy, ale opravdu nikdy nevyšlo. Na to si učitelské práce příliš vážím.


   S přáním dobrého roku 2013         doc. PaedDr. Alžběta Peutelschmiedová, Ph.D. 

Bohunka Trelová 1.1.2013

Komentář

Dobrý den,


nedá mi to, abych nereagovala na komentář p. Peutelschmiedové, který mne dosti rozhořčil. Pracuji s dětmi třicet let a myslím si, že tento článek je pro nás velmi inspirativní! Nevidím v tom žádnou nelogičnost nedej bože \"blábol\". Pro vychovatelku, která si musí potadit se skupinou 30-ti dětí je tento článek velmi inspirativní a potřebný! 

Jaroslav Matějka 1.1.2013

Komentář


Celý text práce (včetně hodnocení oponenta): http://is.muni.cz/th/132264/ff_b/ .


V tomto článku i v původní práci jsou zjevně zaměněny vnější a vnitřní příčiny chování dětí.


 

Jana Petrů 2.1.2013

Komentář


Musím se přiznat, že mě vybraný text také nenadchl. Jeví se mi dost povrchní a jazykově ne zcela odpovídající stupni vzdělání. Ale našla jsem např. http://is.muni.cz/th/67754/pedf_b/BP_Skolni_druzina.pdf a http://is.muni.cz/th/252461/pedf_b/Specifika_skolni_druziny_a_role_ditete_v_ni.pdf (tato práce by potřebovala korektury, hlavně v interpunkci), nebo http://www.ucitelskenoviny.cz/?archiv&clanek=5427&PHPSESSID=4ac63d6ebd32f9f5b3698c4a70f855b5, které by mohly sloužit jako \"startovací\" texty k diskuzi o školní družině.


Mimochodem, máme mezi sebou družinářku \"par excellence\". Co Ty na to, Jaruško?

Alžběta Peutelschmiedová 2.1.2013

Komentář

Děkuji za upozornění, práci i hodnocení jsem si přečetla.


Pro ty,kteří ještě nepřivykli novému způsobu hodnocení (lépe klasifikace) vysokoškolských prací, dodávám:


dřívější tři možné stupně výborně - velmi dobře - dobře byly rozmělněny na A -B -C -D- E -a vyřazující F. Kdo z


vyučujících má \"základoškolské\" zkušenosti s mínusy a plusy, ví, k čemu to vede.