10 nápadů pro tvorbu videa ve výuce
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Helena Milerová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 22. 10. 2012
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Děkuji za překlad velice inspirativního článku. Třeba se jednou dočkáme toho, že někdo takové aktivity předvede na českých videích ze škol.
Uvedená videa trochu svádí k domněnce, že video tvorba je vhodná až pro 2. stupeň ZŠ či SŠ. O víkendu jsem se účastnil workshopu animování s dětmi (od 4 do cca 9 let) občanského sdružení Ultrafun. Výsledek hodinové práce skupinky šesti dětí zde: http://youtu.be/f4RCUBHakA4
ON

Komentář
Alec Couros je vysokoškolský učitel, a tak jeho ukázky odpovídají úrovni, na níž učí. I když to není jednoznačné. Rozhodně jsme nechtěli vyvolávat dojem, že tvorba je vhodná jen na vyšších stupních škol. Je všeobecně známo, že právě mladší děti mají k hravé tvorbě mnohem blíže. Školám se bohužel daří, díky orientaci na plnění výukových cílů, jež odpovídají znalostním standardům (po staru osnovám), tyto aktivity na vyšších stupních omezovat.
A mám ještě jednu věc v hlavě. Naše snaha předkládat zprávy o tom, co se děje jinde ve světě, nesmí být chápána jako něco, co je nám zatím k ničemu, protože jsme ještě nedorosli a nerozumíme tomu. Chápu to jako jedinou možnou cestu, jak vývoj světa sledovat a začleňovat se do něj.

Komentář
Připojím video vytvořené na základě práce 13 sedmáků ze Sir Joseph Banks High School Sydney
Coming to Voice - http://vimeo.com/47860499
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.