Chatbot EMA
5 skvělé

10 nápadů pro tvorbu videa ve výuce

Autor
Helena Milerová
Datum vložení
4. 12. 2018
2 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Alec Couros
tvorba
video
Vimeo
výuka
vzdělávací technologie
YouTube

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Helena Milerová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 22. 10. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Ondřej Neumajer 22.10.2012

Komentář

 


Děkuji za překlad velice inspirativního článku. Třeba se jednou dočkáme toho, že někdo takové aktivity předvede na českých videích ze škol.


Uvedená videa trochu svádí k domněnce, že video tvorba je vhodná až pro 2. stupeň ZŠ či SŠ. O víkendu jsem se účastnil workshopu animování s dětmi (od 4 do cca 9 let) občanského sdružení Ultrafun. Výsledek hodinové práce skupinky šesti dětí zde: http://youtu.be/f4RCUBHakA4


ON


 

Bořivoj Brdička 22.10.2012

Komentář

Alec Couros je vysokoškolský učitel, a tak jeho ukázky odpovídají úrovni, na níž učí. I když to není jednoznačné. Rozhodně jsme nechtěli vyvolávat dojem, že tvorba je vhodná jen na vyšších stupních škol. Je všeobecně známo, že právě mladší děti mají k hravé tvorbě mnohem blíže. Školám se bohužel daří, díky orientaci na plnění výukových cílů, jež odpovídají znalostním standardům (po staru osnovám), tyto aktivity na vyšších stupních omezovat.


A mám ještě jednu věc v hlavě. Naše snaha předkládat zprávy o tom, co se děje jinde ve světě, nesmí být chápána jako něco, co je nám zatím k ničemu, protože jsme ještě nedorosli a nerozumíme tomu. Chápu to jako jedinou možnou cestu, jak vývoj světa sledovat a začleňovat se do něj.

Bořivoj Brdička 27.10.2012

Komentář

Připojím video vytvořené na základě práce 13 sedmáků ze Sir Joseph Banks High School Sydney
Coming to Voice - http://vimeo.com/47860499