Chatbot EMA
5 skvělé

Testování ICT dovedností v ČR

Autor
Ondřej Neumajer
Datum vložení
4. 12. 2018
37 0 5
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost
digitální gramotnost
ECDL
GEPARD
ICILS 2013
informační gramotnost
internetová gramotnost
maturita
PISA
počítačová gramotnost
síťová gramotnost

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ondřej Neumajer
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 19. 09. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

E Kocourek 19.9.2012

Komentář

Nepřipadá mi vhodné, když se české školství podílí na marketingové kampani konkrétní firmy. ECDL-F si může hrát na \"neziskovou\" organizaci, ale fakticky působí jako firemní outlet. Bere české školství za podporu této marketingové kampaně nějaké provize, nebo to dělá \"nezištně\"?


Nejen, že se tu (při testování) vnucují k používání konkrétní produkty té firmy, ale vnucuje se tu i firemní terminologie, IMO velice zavádějící. Učitel ICT pak těžko může vyhodit od zkoušky studenta blábolícího nesmysly, když ten student na to má glejt podporovaný až z Brusele.


P.S. Výše uvedené stesky NEJSOU kritikou studie dostupných testovacích prostředků, ale jenom kritikou jednoho z těch prostředků (a snad i kritikou postavení, které se tomu prostředku dopřává).

Bořivoj Brdička 19.9.2012

Komentář

Nemohu si pomoci, ale tato přehledová studie určitě není podporou nějakého produktu. Je to přehled existujících nabídek. Přestože je v názvu uvedeno "vybrané projekty a koncepty", jedná se vlastně o všechny existující. To znamená, že se rozhodně nejedná o podporu jednoho proti jinému.


Pokud existuje i další nabídka pro testování ICT dovedností, nechť nám o sobě dá vědět.

E Kocourek 19.9.2012

Komentář

Ta studie tou podporou určitě není, zajisté. Nemyslel jsem to jako kritiku bezva studie, jen jako připomenutí, z jakého močálu ta studie musí lovit svoje údaje. Sorry.

Vladimir Ocenasek 20.9.2012

Komentář

Pane Kocourku,


své znalosti v rámci konceptu ECDL můžete prokázat i na produktech např. Firefox., Chrome, KompoZer, Dreamweaver CS5, OpenOffice.org, LibreOffice. Stačí si vybrat správné testovací středisko.

E Kocourek 20.9.2012

Komentář

Představa, že by se této kratochvíli povinně podrobovaly osoby s akademickým titulem v daném oboru a specializaci, ve zdejších končinách potichu vyvanula. Ani nemám v úmyslu podstoupit to dobrovolně. Ale čistě teoreticky, pro případ, že by s tím nápadem zase někdo přišel, pane Ocenasku, poraďte to správné testovací středisko, kde mě nechají dělat modul M6 na produktu Firefox (plus, samozřejmě, nějaký vhodný editor). V praxi to tak dělám.