Chatbot EMA
4 zdařilé

Jak rozvíjet motoriku v přípravné třídě? – 3. díl

Autor
Petra Pšeničková
Datum vložení
4. 12. 2018
54 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

grafomotorika
hrubá motorika
jemná motorika
motorika
nástup do 1. třídy
přípravná třída
školní zralost

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Petra Pšeničková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 15. 08. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jana Petrů 15.8.2012

Komentář


Mám k tomu jeden postřeh - čím menší jsou předlohy, tím hůř se motorika rozvíjí. Osvědčily se mi předlohy křídou na tabuli (děti milují kreslení křídami) tak velké, jak jen to jde (aby je děti obsáhly z jednoho místa) a když na papír, určitě A3. Dále také děti těší kreslit nohama.

Petra Pšeničková 20.8.2012

Komentář

Ano, souhlasím. Pracovní list může být zvětšen nebo překreslen na tabuli, poté teprve žáci pracují na zmenšený formát v lavicích. Pokud učebna disponuje interaktivní tabulí, žáci  pracují se zvětšenou předlohou na tabuli, poté se zmenšenou v lavici. Zpestření pomocí malování křídami, prstovými baravami, nohou apod. je výrazný motivační prvek. Taktéž malování/psaní prstem do písku, krupičky. V přípravné třídě se mi osvědčil formát A4, i když lze začít s větším formátem, dle mé zkušenosti je vhodné končit s formátem A4. Ve školce bych využívala formát větší, teprve v posledním roce školky bych zmenšovala formát na A4. V rozvoji grafomotoriky jsou různé přístupy, každému se osvědčil jiný. Děkuji za váš postřeh a vaši zkušenost.