Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

odklad školní docházky
předmatematické představy
předškoláci
přípravné třídy
sociokulturně znevýhodněné prostředí
školní zralost
vstup do 1. třídy

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Petra Pšeničková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 17. 08. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Bc. Michael Novotný 19.8.2012

Komentář

Výborně, nebát se tohoto tématu. Současné myšlení v PV moc nenahrává rozvoji předmatematické gramotnosti, jakoby se učitelky bály, nebo mají jako já špatné zkušenosti ze svých studijních let. Sám se podílím na projektu, který má učitelkám MŠ nabídnout příjemnou a stravitelnou formu aplikace předmatematiky dětem předškolního věku.

Bc. Michael Novotný 2.3.2013

Komentář

Tento článek mi pomohl při zkoušce z předmětu \"Předmatematické činnosti\" na PedF. UK v Praze. I když autorka čerpá mimo jiné také z knihy jedné paní doktorky, která byla zkoušející u zmiňované zkoušky, její vysvětlení a aplikace činností je daleko srozumitelnější než formulace ve zmíněné knize. Děkuji za pomoc.

Petra Pšeničková 10.3.2013

Komentář

Pane Novotný, to mě velmi těší. Přeji hodně úspěchu ve studiu a profesním životě.