Jak rozvíjet předmatematické představy v přípravné třídě? – 1. d
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Petra Pšeničková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 17. 08. 2012
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Výborně, nebát se tohoto tématu. Současné myšlení v PV moc nenahrává rozvoji předmatematické gramotnosti, jakoby se učitelky bály, nebo mají jako já špatné zkušenosti ze svých studijních let. Sám se podílím na projektu, který má učitelkám MŠ nabídnout příjemnou a stravitelnou formu aplikace předmatematiky dětem předškolního věku.

Komentář
Tento článek mi pomohl při zkoušce z předmětu \"Předmatematické činnosti\" na PedF. UK v Praze. I když autorka čerpá mimo jiné také z knihy jedné paní doktorky, která byla zkoušející u zmiňované zkoušky, její vysvětlení a aplikace činností je daleko srozumitelnější než formulace ve zmíněné knize. Děkuji za pomoc.

Komentář
Pane Novotný, to mě velmi těší. Přeji hodně úspěchu ve studiu a profesním životě.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.