Chatbot EMA
5 skvělé

Budoucí učitelé potřebují vědět JAK a PROČ

Autor
Mgr. Markéta K. Fingerová
Datum vložení
4. 12. 2018
4 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

vzdělávací seminář
začínající učitel

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Markéta K. Fingerová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 09. 05. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: odborné vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Miroslav Melichar 9.5.2012

Komentář

Je krásné, že jedna z našich pedagogických fakult dokáže konečně nabízet studentům živou pedagogiku zaměřenou na reálnou praxi! Jak to dělá? Ale hned na začátku přece čteme \"na ped.fakultě probíhá\" - ona jen nabízí prostor a využívá projekt pro své studenty. Vlastní projekt zajišťuje rozsáhlý lektorský sbor. Když jsem si jeho seznam četl, tak mě zaujalo, že celkem 6 z asi 30 lektorů je z Akademie sociálního v Táboře (waldorfská VOŠ) a řada dalších z jiných waldorfských škol. Z té táborské školy mě zaujal jeden konkrétní člověk a zkusil jsem tedy hledat další informace na stránkách Akad.soc.umění Tá - z 6 lektorů uvedených v projektu jako lektory této akademie znají v Táboře 3.


Jeden z nich je ten, který mě zajímal - zprvu jsem ho nepoznal. V projektu na UP je uveden Mgr. Martin Semerád, Ph.D., filosof, waldorfský učitel a matematik. Ptal jsem se pro sebe: je Mgr. filosof a Ph.D. matematik nebo naopak? Jde to vůbec dohromady? Nebo si třeba jen filosof (příp. matematik) říká a vystudoval jen jedno? Na stránkách táborské akademie je Martin Semerád bez titulů, s úplně jinou fotkou, vyučuje tam Prostor a Čas, Starší českou literaturu a Práci s mědí. Asi to bude on, jmenuje se stejně.


 Má PdF UP o lektorech tohoto projektu konkrétnější informace, než jsou ty, které nabízejí stránky projektu a které jsou problematické? Nebylo by dobře, aby budoucí učitele na PdF přïpravovali lidé s prokazatelnou kvalifikací?

Radek Sárközi 10.5.2012

Komentář

Škoda, že článek neodkazuje na web projektu: http://www.pvp.upol.cz (z něj je zřejmé, že waldorfskému školství se věnuje mnoho z dílen, ale nejen jemu!).

Jana Petrů 10.5.2012

Komentář


Je potřeba říct, že Akademie sociálního umění Tabor (v Praze) nemá přímou vazbu na waldorfské školy v ČR, až na výjimky.