Budoucí učitelé potřebují vědět JAK a PROČ
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Markéta K. Fingerová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 09. 05. 2012
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: odborné vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Je krásné, že jedna z našich pedagogických fakult dokáže konečně nabízet studentům živou pedagogiku zaměřenou na reálnou praxi! Jak to dělá? Ale hned na začátku přece čteme \"na ped.fakultě probíhá\" - ona jen nabízí prostor a využívá projekt pro své studenty. Vlastní projekt zajišťuje rozsáhlý lektorský sbor. Když jsem si jeho seznam četl, tak mě zaujalo, že celkem 6 z asi 30 lektorů je z Akademie sociálního v Táboře (waldorfská VOŠ) a řada dalších z jiných waldorfských škol. Z té táborské školy mě zaujal jeden konkrétní člověk a zkusil jsem tedy hledat další informace na stránkách Akad.soc.umění Tá - z 6 lektorů uvedených v projektu jako lektory této akademie znají v Táboře 3.
Jeden z nich je ten, který mě zajímal - zprvu jsem ho nepoznal. V projektu na UP je uveden Mgr. Martin Semerád, Ph.D., filosof, waldorfský učitel a matematik. Ptal jsem se pro sebe: je Mgr. filosof a Ph.D. matematik nebo naopak? Jde to vůbec dohromady? Nebo si třeba jen filosof (příp. matematik) říká a vystudoval jen jedno? Na stránkách táborské akademie je Martin Semerád bez titulů, s úplně jinou fotkou, vyučuje tam Prostor a Čas, Starší českou literaturu a Práci s mědí. Asi to bude on, jmenuje se stejně.
Má PdF UP o lektorech tohoto projektu konkrétnější informace, než jsou ty, které nabízejí stránky projektu a které jsou problematické? Nebylo by dobře, aby budoucí učitele na PdF přïpravovali lidé s prokazatelnou kvalifikací?

Komentář
Škoda, že článek neodkazuje na web projektu: http://www.pvp.upol.cz (z něj je zřejmé, že waldorfskému školství se věnuje mnoho z dílen, ale nejen jemu!).

Komentář
Je potřeba říct, že Akademie sociálního umění Tabor (v Praze) nemá přímou vazbu na waldorfské školy v ČR, až na výjimky.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.