Život na dně oceánů: prostorová tvorba, světelná instalace ve vý
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Veronika Stojanovová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 11. 06. 2012
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Nápad je zajímavý ale chybí mi zde mezioborové přesahy dle rámcového vzdělávacího programu. Osobně bych tuto činnost propojila s přírodopisem. Např. návštěva Zoo - Mořský svět, pozorování mořských živočichů, studium literatury, výroba zvoleného živočichu a prezentace s doprovodným vypravováním. Je to sice větší projekt ale žáci si odnesou z hodiny nejen prostorovou představivost a výtvarné dovednosti ale i kvalitní znalosti o mořském světě.

Komentář
Děkujeme za upozornění, doplněno.

Komentář
Souhlasím. Mezioborové přesahy se zde jasně nabízejí, jsem si toho vědoma. Ale jelikož tato hodina vznikala v rámci oborové praxe a konkrétně v této třídě jsem učila jen 2krát, nebylo moc prostoru a času..

Komentář
Nové výrazové prostředky si žádají nové technologie, bez kterých se neobejdeme, pokud chceme výstupy z tvorby zaznamenat a sprostředkovat. Je tedy skvělé, že se nezůstalo pouze u zdokumentování tvorby pomocí digitální fotografie, ale že bylo vytvořeno i video, a tím se uzavřel pomyslný kruh, tedy že i Vámi vytvořené video bylo skvělou zpětnou vazbou na pohybovou aktivitu žáků v rámci vytvořeného objektu, jejich tvorba tak získala další rozměr.

Komentář
Osobně souhlasím s propojením úkolu s přírodopisem, kde se nabízí i předem ukázka takových mořských živočichů a seznámení s nimi šířeji, na což není ve výtvarné výchově mnoho času - více informací znamená i větší možnosti při popisu žáka svého živočicha. Nicméně úkol se mi zdá báječný v atraktivnosti použitých materiálů a práce s focením v krabici na námětu, který stojí za zamyšlení dětí.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.