Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
1 slabé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

hlubokomořský život
instalace
netradiční materiály
objekt
prostor
světlo

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
1 slabé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
1 slabé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Veronika Stojanovová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 11. 06. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Mgr. Oxana Antošová 11.6.2012

Komentář

Nápad je zajímavý ale chybí mi zde mezioborové přesahy dle rámcového vzdělávacího programu. Osobně bych tuto činnost propojila s přírodopisem. Např. návštěva Zoo - Mořský svět, pozorování mořských živočichů, studium literatury, výroba zvoleného živočichu a prezentace s doprovodným vypravováním. Je to sice větší projekt ale žáci si odnesou z hodiny nejen prostorovou představivost a výtvarné dovednosti ale i kvalitní znalosti o mořském světě.

Pavlína Hublová 11.6.2012

Komentář

Děkujeme za upozornění, doplněno.

Veronika Stojanovová 25.6.2012

Komentář

Souhlasím. Mezioborové přesahy se zde jasně nabízejí, jsem si toho vědoma. Ale jelikož tato hodina vznikala v rámci oborové praxe a konkrétně v této třídě jsem učila jen 2krát, nebylo moc prostoru a času..


Helena Milerová 25.6.2012

Komentář

Nové výrazové prostředky si žádají nové technologie, bez kterých se neobejdeme, pokud chceme výstupy z tvorby zaznamenat a sprostředkovat. Je tedy skvělé, že se nezůstalo pouze u zdokumentování tvorby pomocí digitální fotografie, ale že bylo vytvořeno i video, a tím se uzavřel pomyslný kruh, tedy že i Vámi vytvořené video bylo skvělou zpětnou vazbou na pohybovou aktivitu žáků v rámci vytvořeného objektu, jejich tvorba tak získala další rozměr.

Karolína Krobová 16.8.2012

Komentář

Osobně souhlasím s propojením úkolu s přírodopisem, kde se nabízí i předem ukázka takových mořských živočichů a seznámení s nimi šířeji, na což není ve výtvarné výchově mnoho času - více informací znamená i větší možnosti při popisu žáka svého živočicha. Nicméně úkol se mi zdá báječný v atraktivnosti použitých materiálů a práce s focením v krabici na námětu, který stojí za zamyšlení dětí.