Nový výzkum politiky v oblasti vzdělávacích technologií
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 20. 02. 2012
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Rád bych touto cestou ještě doplnil informaci o 2 zemích, které se tohoto výzkumu nezúčastnily, ale aktuálně se o nich mluví v souvislosti s vybavováním žáků technologiemi.
Thajsko kupuje 900 tisíc čínských tabletů za 65 mil. dolarů pro všechny své prvňáky.
http://news.monstersandcritics.com/education/news/article_1688814.php/Thailand-to-buy-900-000-tablet-computers-from-China-for-schools
Turecko poptává 15 mil. tabletů pro všechny své žáky, jež by chtělo vybavit do 4 let.
http://www.knowledgesutra.com/discuss/tllfsl-millions-ipad-turkey-schools.html
Mohli bychom jistě pokračovat. Je tu např. Indie se svým Aakashem (viz http://spomocnik.rvp.cz/clanek/15119/), projekt OLPC a další budou jistě následovat. A co my? Podaří se nám utratit Evropské peníze do škol?
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.