4 zdařilé

Projektové vyučování - ŽIJEME V EVROPĚ

Autor
Šárka Mikesková
Datum vložení
4.12.2018
2 0 6
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Evropa
evropské státy
projektové vyučování

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Šárka Mikesková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 04. 04. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Mgr. et Mgr. Aleš Franc 5.4.2012

Komentář

Z výčtu aktivit a činností, které mají žáci splnit, vypadá projekt dosti náročně. Docela by mě zajímalo, jakou zkušenost má sama autorka z realizace takto ambiciózně a širokospektrálně nastaveného projektu, co na projekt říkají její žáci, když \"sedí v kruhu a posílají si kamínek\"? Co se při realizaci projektu osvědčilo a co ne, čeho se vyvarovat, na co klást důraz apod.? 

Jana Petrů 5.4.2012

Komentář


Nejsem autorkou textu, ale ráda bych podotkla, že u nás ve škole přesně takhle (kromě  Zuřivého reportéra a přidělování bodů) učíme zeměpis Evropy, jenom tomu neříkáme projekt. Takže nekončíme komunitním kruhem.


Na otázku, co se neosvědčilo - kopírování referátů z internetu: proto musí žáci přesně uvádět zdroj a jeden ze tří povinných musí být \"papírový\".


Komunitní kruh (posílání kamínku) využíváme občas v třídnických hodinách k diskuzím (viz J. Nováčková: Respektovat...).

Mgr. et Mgr. Aleš Franc 5.4.2012

Komentář

Aby nedošlo k mýlce, já ten výše uvedený příspěvek nijak \"neshazuju\" či nenapadám, mně se naopak velmi líbí. Jen se mi zdá vůči příslušné věkové skupině žáků (5. či dokonce 4. ročníků) poněkud předimenzovaný, proto mě zajímají konkrétní zkušenosti autorky z výuky. Já bych se u páťáků nebo čtvrťáků obával určité \"rozplizlosti\" a nedotaženosti celého projektu, ale je možné, že se mýlím, jelikož jsem výuky dle tohoto příspěvku nerealizoval. 

Jana Petrů 5.4.2012

Komentář

To máte pravdu, ve 4. či 5. třídě bych do toho taky nešla. Zeměpis Evropy máme v 6. třídě a většině dětí je v té době 13 let.

Radek Sárközi 5.4.2012

Komentář

Já jsem navštívil výuku na jedné škole na I. stupni a něco podobného jsem tam viděl. Přimlouval bych se ale za to, aby u podobných článků byla povinná fotogalerie z výuky :-)

Mgr. Hana Fišerová 15.5.2012

Komentář

Obdobný projekt jsem se svými páťáky realizovala před dvěma lety a myslím, že výsledek byl poměrně zdařilý. Aktivity jsme rozložili do delšího časového období a do různých vyučovacích hodin. V závěrečném projektovém dni děti shrnuly a prezentovaly získané informace a vytvořené materiály (u nás to byl průvodce cestovní kanceláře po vybrané zemi).