Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Víte, jakou motivaci mají vaši žáci?

Autor
Jana Hrubá
Datum vložení
4. 12. 2018
13 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

vnější motivace
vnitřní motivace
výkonové potřeby
zpětná vazba

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jana Hrubá
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 07. 03. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jana Petrů 12.3.2012

Komentář


Dnes jsme s mými prvňáky byli čistit mýtinu, na které budeme sázet les (cca 300 stromů). Když jsme přišli na místo, dobře jsme si je prohlédli a pak se pustili do práce. Když bylo vše hotovo, znovu jsem děti shromáždila a nechala je, tentokrát již značně unavené, aby se na místo podívali znova. A věřte, že jsem ani jednou nevyslovila žádnou \"pochvalu\" - ocenili svou práci sami a bylo vidět, jakou z ní mají radost. Stejně je vedu i ve školních lavicích. Na otázku: Paní učitelko, mám to hezké?, odpovídám: A jak se to líbí tobě? Udělal/a jsi to nejlépe, jak dovedeš? Naštěstí se nemusím rvát s klasifikací, hodnotíme slovně. (Uznávám, je to trochu od tématu, ale vnitřní motivaci je žáky třeba - většinou - naučit. Tak jsem chtěla ukázat, jak na ní pracuji už od mala.)