Víte, jakou motivaci mají vaši žáci?
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Jana Hrubá
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 07. 03. 2012
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Dnes jsme s mými prvňáky byli čistit mýtinu, na které budeme sázet les (cca 300 stromů). Když jsme přišli na místo, dobře jsme si je prohlédli a pak se pustili do práce. Když bylo vše hotovo, znovu jsem děti shromáždila a nechala je, tentokrát již značně unavené, aby se na místo podívali znova. A věřte, že jsem ani jednou nevyslovila žádnou \"pochvalu\" - ocenili svou práci sami a bylo vidět, jakou z ní mají radost. Stejně je vedu i ve školních lavicích. Na otázku: Paní učitelko, mám to hezké?, odpovídám: A jak se to líbí tobě? Udělal/a jsi to nejlépe, jak dovedeš? Naštěstí se nemusím rvát s klasifikací, hodnotíme slovně. (Uznávám, je to trochu od tématu, ale vnitřní motivaci je žáky třeba - většinou - naučit. Tak jsem chtěla ukázat, jak na ní pracuji už od mala.)
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.