Jaké oblasti rozvíjet u žáků v přípravné třídě?
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Aby žák mohl být ve škole (v 1. třídě) úspěšný a naučil se správně číst, psát a počítat, potřebuje kromě schopnosti koncentrace, ovládání pracovních návyků také disponovat schopnostmi v oblasti grafomotoriky, sluchového vnímání, zrakového vnímání, hrubé motoriky (pohyby celého těla), jemné motoriky (pohyby rukou), předmatematických představ, v oblasti řeči a komunikace, orientace v prostoru, vpravo/vlevo, v čase.
Aby žák mohl být ve škole (v 1. třídě) úspěšný a naučil se správně číst, psát a počítat, potřebuje kromě schopnosti koncentrace, ovládání pracovních návyků také disponovat schopnostmi v oblasti grafomotoriky, sluchového vnímání, zrakového vnímání, hrubé motoriky (pohyby celého těla), jemné motoriky (pohyby rukou), předmatematických představ, v oblasti řeči a komunikace, orientace v prostoru, vpravo/vlevo, v čase.
legislativa
přípravná třída
vstup do 1. třídy
vstup do ZŠ
zákon č. 561/2004 Sb.
zákon č. 563/2004 Sb.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Jiří Novotný
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 24. 02. 2012
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.