Kolik K má správný žák?
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Blanka Rozehnalová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 14. 12. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Líbí se mi část: ...\"žáci, jejichž učební výsledky v naukových předmětech patří k slabšímu průměru a ještě nejsou omezováni obavou před chybováním, reagují v hodinách literární výchovy velmi často spontánněji, intuitivněji a zejména tvořivěji...\". Další z argumentů, proč se zamýšlet nad formou hodnocení. A myslím, že se to netýká jen literární výchovy.
Komentář
Když jsem navštěvoval ZŠ a odevzdal slohovou práci, dozvěděl jsem se pouze to, že mám špatně napsáno slovo \"hmiz\"... Nedivím se pak, když žák s jedničkou z češtiny není tvořivý - prostě jen nemá pravopisné chyby v textech. Jinak více k tvořivosti žáků najdete na našich webech http://www.sotkoviny.cz a http://www.ctenarska-gramotnost.cz.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.