Dvoudolarové tabule
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: RNDr. Jitka Rambousková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 23. 01. 2012
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Když se o tenhle svůj objev Jitka prvně podělila, vyvolalo to v malé skupince lidí velké nadšení. Dnes již nepoužívají tabule jen Jitka s Petrou a i mé školní děti s nimi pracují velmi rády (až do té míry, že se ptají, kde se to dá koupit a za kolik). Mně se osvědčily zejména tam, kde bylo třeba prezentovat výsledek, či práci skupiny.
Myšlenkou dvoudolarových tabulí byla nadšena i má švagrová - angličtinářka.
Líbí se mi, že každý s nimi pracujeme po svém a sdílením nápadů získáváme další a další podněty pro nové nápady a využití.
Věřím, že i tady se brzy objeví nové náměty s touto jednoduchou pomůckou.
Komentář
Několik poznámek na doplnění
1. \"Dvoudolarové\" tabule proto, že tak se nazývají na stránkách, které mne inspirovaly. Název vychází z přibližné ceny tabule na rok. Desky určitě nevydrží neomezenou dobu a bude je třeba vyměnit.
2. Úžasná byla spolupráce s kolegyněmi v prostředí sociální sítě. Navzájem jsme se inspirovaly a rozvíjely možnosti využití tabulí. Bylo úžasné sledovat, jak se tabule zabydlují na různých školách na různých místech republiky. Samotný článek vznikal tady na portále ve wiki. Pro mne toto všechno bylo velkým potěším a radostí. Všem zúčastněným za to děkuji :D
3. Pro mne je důležité, jak snadno si našly tabule místo ve třídě a staly se oblíbeným prostředím i pro žáky. Dokonce je i sami občas vyžádají a pro některé práce jim dají i přednost před počítačem.
4. Pokud vás napadne další využití, určitě ho zde zveřejněte. Protože možností je mnohem a mnohem víc.
Komentář
A já jen dodám, že jsme \"dvoudolarovým tabulím\" také věnovali část PEPOUŠova vlnobití, kde jsme opět přidali pár tipů, nápadů a doplnění.
Budeme rádi, když nás doplníte svými nápady.
Komentář
Já jednu darovanou tabulku teď pravidelně využívám při IP (individuální péči) při práci s jedním prvňáčkem a už jsem ji použila i v družině při hrách - \"moje pocity\", \"co vznikne\", \"jak dokončíš - co to může být?\", \"formule\", \"bitva\" apod.
Komentář
Zdeněk Hanzelín
Zaujal mne článek o dvoudolarové tabuli a její využití ve výuce. Dovolil bych si provést inovaci a zvolit magnetickou tabuli, kterou zakoupíte v každém hračkářství.Její cena je 115 Kč. Odpadne práce s fixkami a mazání je jednoduché.Uplatní se v procvičování matematiky, českého a jiného jazyka atd.
Komentář
Dobrý den, můžete mi zaslat nějaký odkaz jako tabuli myslíte? Už chvíli hračkářství nenavštěvuji a tato varianta mne nenapadla. Děkuji.
Komentář
Aha, to by určitě šlo, ale naše tabule mají velikost 80cmx60cm a to je jeden z důvodů, proč je využíváme.
Ale určitě se dá využít i taková malá tabulka, s výhodami, které jste uvedl.
Komentář
Hanzelín Zdeněk
Možná, že jsem na internetu nevybral zrovna vhodnou tabulku co do velikosti. Můj vnuk používá tuto tabulku o rozměrech 260 x 180 mm.A ta už by mohla být dostatečně velká. Možná, že prodávají i větší ?
Komentář
Hanzelín Zdeněk
Našel jsem magnetickou tabuli větší
http://www.saruman.cz/zbozi/12436/Magneticke-Tabule-45x28cm.htm
Komentář
Výhodou sololakových desek je kromě variability rozměrů (prostě je necháte uříznout na rozměr, který vám bude vyhovovat) také jejich cena. Pořizovací náklady desek v rozsahu zmíněném v článku (7 desek 60 cm x 80 cm) znamenají celkovou investici do 300 Kč.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.