Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

komunikační kompetence
kultura
literární výchova
základní vzdělávání

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jana Sladová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 15. 12. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Pavlína Hublová 12.1.2012

Komentář

\"Žáci se mají naučit chápat svět a dávat věcem smysl, mít odvahu a zodpovědnost, vypěstovat si vůli pro utváření vlastní historie a nepostrádat schopnost soucítit. Komunikativní kompetence jsou pro tuto oblast nezastupitelné.\"


Vybavují se mi různé \"dramatizace\", kdy byli žáci postaveni do nějaké situace a po scénce následovala diskuze.   Tyto aktivity kladou na učitele (i žáky) zvýšené nároky (mohla bych opět zopakovat ty dovednosti, které cituji z článku), ale výsledkem je vždy intenzivní prožitek a mnohé \"ujasnění si\" postoje.


Děkuji za zajímavý článek.

Mgr. Zdeněk Sotolář 14.1.2012

Komentář

Osamostatnění literární výchovy nemůže bránit \"celostnímu přístupu k textu\". Osamostatnění naopak může přinášet nemalé výhody. Například jasně definovaná časová dotace nebo odlišný přístup při hodnocení a klasifikaci. Za výzkum by stálo, jaké postavení v oné triádě literární výchova vlastně má: nakolik se literární výchova stává popelkou, nebo otesánkem.