Vyučování mluvnice a komunikační výchova v historickém kontextu
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
 
                                        Anotace
Autor seznamuje čtenáře s názory na vyučování českého jazyka po r. 1989 a upozorňuje na některé tendence v oblasti komunikační výchovy a jejího pojetí.
                                            Autor seznamuje čtenáře s názory na vyučování českého jazyka po r. 1989 a upozorňuje na některé tendence v oblasti komunikační výchovy a jejího pojetí.
                                            
                                        
                                                    gramatický systém
                                                
                                                
                                                    integrace poznatků
                                                
                                                
                                                    jazykové vyučování
                                                
                                                
                                                    kompetence
                                                
                                                
                                                    komunikační výchova
                                                
                                                
                                                    komunikační zřetel
                                                
                                                
                                                    kritické myšlení
                                                
                                                
                                                    rámcový vzdělávací program
                                                
                                        hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  
                        Komentář může upravit pouze jeho autor.
                    
                hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
                    Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
                
            hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Základní atributy materiálu
- Autor: Milan Polák
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 15. 12. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay
      
        
        Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
    
           
            
                Radek Sárközi
                16.12.2011
            
        Komentář
Děkuji za moc pěkný seriál článků. Připojuji jen pár obskurních postřehů:
1) Našel jsem si text Školské jazykovědné terminologie, kde je chyba hned ve třetím slově u názvu: http://aplikace.msmt.cz/htm/NHPreambuleaUsporadani.htm
2) Jedna učebnice češtiny pro 3. ročník ZŠ obsahuje úkol \"najdi adjektiva\"...
Jinak si myslím, že v pedagogice obecně je letitý spor mezi esencialisty a konstruktivisty, který zasahuje do výuky všech předmětů (nejen češtiny). Aktuální směr, který se ještě nedostal do RVP, je zacílení na výuku čtenářské gramotnosti: http://www.ctenarska-gramotnost.cz



Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.