Jazykový a matematický antitalent aneb Nulová volba?
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Táňa Rašková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 12. 12. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: odborné vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Článek (jistě nechtěně) naznačuje, že přes státní maturitu lze provést i žáky, kteří maturovat vůbec nemají zkoušet (viz: \"Vždyť ani nerozumí, když vyučující promluví\"). Byly snad dosavadní - nestátní maturity - na těchto školách opravdu podvodem, jak je nám leckdy jasně sdělováno o všech dosavadních maturitách na všech SŠ? Na jakém typu SOŠ jsou vychováváni ryze prakticky orientovaní žáci, kteří nezvládají základy cizího jazyka ani matematiky? Lehčí varianta státní maturity z matematiky prý zahrnuje vlastně učivo ZŠ - na technicky orientovaných SOŠ by pak její zvládnutí mělo být bez potíží.
Závěr článku ovšem vyznívá, že je třeba, aby se žáci (najednou) začali učit a překonali sami sebe. To je něco jiného. Ale nebylo tohle snad třeba již dříve u původních školních maturit? A není snad novinklou to, že by z cizího jazyka měli v budoucích letech maturovat všichni maturanti bez možnostzi se tomu vyhnout? Pak ovšem vyzní článek jinak.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.