Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Jazykový a matematický antitalent aneb Nulová volba?

Autor
Táňa Rašková
Datum vložení
4. 12. 2018
8 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

cizí jazyk
didaktický test
jazyk v odborném vzdělávání
Nebojte se maturovat jinak!
státní maturita
strategie úspěšného složení zkoušky

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Táňa Rašková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 12. 12. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: odborné vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Miroslav Melichar 3.1.2012

Komentář

Článek (jistě nechtěně) naznačuje, že přes státní maturitu lze provést i žáky, kteří maturovat vůbec nemají zkoušet (viz: \"Vždyť ani nerozumí, když vyučující promluví\"). Byly snad dosavadní - nestátní maturity - na těchto školách opravdu podvodem, jak je nám leckdy jasně sdělováno o všech dosavadních maturitách na všech SŠ? Na jakém typu SOŠ jsou vychováváni ryze prakticky orientovaní žáci, kteří nezvládají základy cizího jazyka ani matematiky? Lehčí varianta státní maturity z matematiky prý zahrnuje vlastně učivo ZŠ - na technicky orientovaných SOŠ by pak její zvládnutí mělo být bez potíží.
 Závěr článku ovšem vyznívá, že je třeba, aby se žáci (najednou) začali učit a překonali sami sebe. To je něco jiného. Ale nebylo tohle snad třeba již dříve u původních školních maturit? A není snad novinklou to, že by z cizího jazyka měli v budoucích letech maturovat všichni maturanti bez možnostzi se tomu vyhnout? Pak ovšem vyzní článek jinak.