Chatbot EMA
5 skvělé

Informační a komunikační technologie v Evropě

Autor
Anna Konopásková
Datum vložení
4. 12. 2018
0 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Eurydice
ICT
IKT
klíčové kompetence
srovnávací studie
vzdělávání učitelů

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Anna Konopásková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 25. 10. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

E Kocourek 25.10.2011

Komentář

\"Školské úřady používají k měření dostupnosti hardwaru a softwaru IKT ve školách různé indikátory. Nejobvyklejší metodou shromažďování informací o vybavení IKT jsou periodická hlášení škol.\" -- atd.apod. Reditel skoly stravi hodiny nad nejruznejsimi velepotrebnymi hlasenimi, a ourad se stejne nic rozumneho nedozvi.


Na jedne strane by mozna (MOZNA!!) prospelo veci, kdyby skola musela PRAVDIVE hlasit, zda skolni sit opravdu funguje (t.j. zda opravdu prenasi data kyzenym smerem a PRIJATELNOU rychlosti) a zda \"dostupny hardware a software\" je take POUZITELNY (nebo zda si na nem snazivy spravce site leci svoje antivirove komplexy).


Na druhe strane ale kazdy intuitivne tusime, ze cim mene se ourady dozvedi o realite, tim lepe. Takze at i nadale školské úřady používají k měření vseho mozneho ve školách ty svoje \"různé indikátory\", a schvalne jim neprozradime, k cemu jsou ty indikatory dobre.