Informační a komunikační technologie v Evropě
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Anna Konopásková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 25. 10. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
\"Školské úřady používají k měření dostupnosti hardwaru a softwaru IKT ve školách různé indikátory. Nejobvyklejší metodou shromažďování informací o vybavení IKT jsou periodická hlášení škol.\" -- atd.apod. Reditel skoly stravi hodiny nad nejruznejsimi velepotrebnymi hlasenimi, a ourad se stejne nic rozumneho nedozvi.
Na jedne strane by mozna (MOZNA!!) prospelo veci, kdyby skola musela PRAVDIVE hlasit, zda skolni sit opravdu funguje (t.j. zda opravdu prenasi data kyzenym smerem a PRIJATELNOU rychlosti) a zda \"dostupny hardware a software\" je take POUZITELNY (nebo zda si na nem snazivy spravce site leci svoje antivirove komplexy).
Na druhe strane ale kazdy intuitivne tusime, ze cim mene se ourady dozvedi o realite, tim lepe. Takze at i nadale školské úřady používají k měření vseho mozneho ve školách ty svoje \"různé indikátory\", a schvalne jim neprozradime, k cemu jsou ty indikatory dobre.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.