Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

filosofie
geografické vzdělávání
Geografie
Kurikulum G
pedagogika
psychologie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jaroslav Vávra
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 07. 11. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Mgr. et Mgr. Aleš Franc 7.11.2011

Komentář

Děkuji autorovi za příkladnou a následování hodnou reakci na publikaci vyšlou z dílny VÚP. Nejsa školený geograf, nedovolím si (a ani nechci) polemizovat s autorovými přístupy k řešení příslušné zeměpisné problematiky, ale jde mi o upozornění na jeden, a z mého pohledu zásadní, autorem příspěvku zmiňovaný aspekt v pohledu na věc a tím je v závěrečném shrnutí kladený důraz na propojení či vzájemnou spolupráci akademické sféry s učitelskou praxí na školách. Tento princip je dle mého názoru nezbytným předpokladem pro úspěšnost (či neúspěšnost) realizace kurikulární reformy a pro fungování českého školství vůbec, proto by si toho měli být vědomi všichni ti, kteří jsou odpovědní za organizaci a chod vzdělávací soustavy ČR, a lhostejno-li, zda máme na mysli otázky kolem státní maturity, plošného testování a nebo nejaktuálněji standardů v základním vzdělávání.


Aleš Franc