Reakce na Výzkumnou zprávu o tvorbě gymnaziálního kurikula z rok
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Jaroslav Vávra
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 07. 11. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Děkuji autorovi za příkladnou a následování hodnou reakci na publikaci vyšlou z dílny VÚP. Nejsa školený geograf, nedovolím si (a ani nechci) polemizovat s autorovými přístupy k řešení příslušné zeměpisné problematiky, ale jde mi o upozornění na jeden, a z mého pohledu zásadní, autorem příspěvku zmiňovaný aspekt v pohledu na věc a tím je v závěrečném shrnutí kladený důraz na propojení či vzájemnou spolupráci akademické sféry s učitelskou praxí na školách. Tento princip je dle mého názoru nezbytným předpokladem pro úspěšnost (či neúspěšnost) realizace kurikulární reformy a pro fungování českého školství vůbec, proto by si toho měli být vědomi všichni ti, kteří jsou odpovědní za organizaci a chod vzdělávací soustavy ČR, a lhostejno-li, zda máme na mysli otázky kolem státní maturity, plošného testování a nebo nejaktuálněji standardů v základním vzdělávání.
Aleš Franc
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.